Dagens planer + musik

 
God dag på er alla! Haha ush vad fult det lät, men aja. Måndag, första dagen på sportlovet.  Dagens planer blir att åka till stallet vilket vi ska göra snart. Ska rida Campanja och fixa alla hennes grejer. Sen vet jag inte vad vi kommer att hitta på. Kameran hänkar med i alla fall satt Moa lär bomba med bilder som vanligt när hon håller i en kamera hihi. I morgon ska vi hem till Moa, inget stall. Åker dit kanske vid 12? Så hemma hos henne ska vi väl bara chillpilla och vara i stallet. Myspys att få åka hem till min besta kusse. Kommer hem på torsdag förmiddag. Bloggningen ska jag försöka vara så bra som möjligt med,  jag skulle få låna deras data satt jag kan skriva lite ordentligt i alla fall. Ska fixa en video ikvälll med lite klipp från passet på Blackie i lördags, det skulle ni vilja se va? Videon på mitt rum fick på direkten många visningar, ni hade velat ha den så länge..
 
 
Xoxo Celina
 
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback