5 sanningar om mig

 
* Hatar människor som jämt och ständigt söker uppmärksamhet. Människor som alltid springer runt och skriker, ska synas överallt och aa. Ush, vill spy på er.
 
*Jag säger alltid vad jag tycker. Finns det något som jag tycker om en människa säger jag det direkt fejs to fejs. Varför hålla det inne? Fritt land, säger bara min åsikt liksom.
 
*Jag kan vara riktigt rå och elak. När jag bråkar med någon e jag riktigt elak. Fråga bara mina vänner vad jag har för tankar och saker jag vill göra. Skit ska ha skit helt enkelt.
 
*Jag är sjukt nöjd med mitt utseende. Jag älskar min kropp och mitt utseende, så nöjd. Det enda är att jag skulle vilja ha större läppar och lite mer höfter, men dom kommer.
 
*Utan mina vänner skulle jag inte palla livet. Seriöst, jag kan inte leva utan mina vänner. Dom får mig alltid glad och finns alltid där vid min sida. Särskilt Saga och Julia.
 
Xoxo Celina
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback