Jump in the shower

 
Tjenixen! Jag sitter nu vid datan och har nyss kollat klart på ennu en film, resan till jordens medelpunkt. Gammal film från 2008 men jag verkligen älskar den, bästa filmen jag någonsin sett och den väcker massa minnen. Den andra filmen som jag såg innan var så sjukt sorglig, ush vad jag grät. Jag har också snackat ihop mig med Julia och planerna över helgen har ändrats nu. I morgon så blir det ingen bio, utan jag stannar på gården med Julia ett tag efter skolan och sen åker vi hem till mig, sleep over time. Lördag så går vi upp lagom tid och åker till stallet runt 13.00 kanske, är där hela dagen jag har två hästar att rida och ta hand om. Sen ska jag ha hopplektion med Julia o Abbe så vi är hemma runt sju hemma hos mig, sleep over again. På söndag ska jag rida Campanja igen, ska höra med Julia om vi kan rida ut tsm och galoppa lite!
 
Xoxo Celina






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback