Några saker

 
* Jag hatar seriöst rökning. Någonting som jag aldrig kommer börja med eller ens testa, ush varför ska man göra det. Bara idiotiskt och inte ens gott, sen leder till till sjukdomar och annat ush.
 
*Så fort jag ser Anton Ewald ryser jag e hela kroppen, han e så sjukt jvla snygg. Hör jag honom får jag gåshud och kan inte sluta lyssna, ögon och örondrog är vad han är. Perfektions pojke!
 
 
*Jag berättar seriöst allting för Julia och Saga, men inte för någon annan. Dom är dom enda i hela världen som jag verkligen verkligen litar på. Sen berättar jag mycket för Moa men svårt när hon bor så långt bort.
 
*Min största förebild inom bloggningen är Nellie Berntsson. Sen är hon en stor förebild för mig inom ridningen och massa annat. Sen jag har börjat läsa hennes blogg har jag blivit starkare, respekt.
 
*Jag får min inspration till bloggen genom att läsa andras bloggar. Asså hur min nya header ska se ut, hur jag ska förbättra min bloggning för att bloggen ska bli större, vad jag ska skriva osv osv.
 
*Jag har blivit jättenöjd med mitt hår nu. Det är en decimeter ifrån att nudda rumpan, innan årets slut ska det vara så långt. Har sparat i ett år nu, i sexan hade ner till axlarna ungefär, mycket kortare än nu.
 
 
*Jag satsar långt inom ridningen. Jag vill komma till SM innan jag har fyllt 16 år och vill bli riktigt stor som vuxen. Jag vill inte utan jag ska, jag e inte ego men jag vet själv att jag e väldigt duktig inom ridningen och jag kan komma dit om jag verkligen vill. För varje tränare jag rider för får jag höra samma bra saker..
 
*Om jag inte är mig själv mår jag dåligt. Seriöst det går inte, jag är alltid mig själv och jag trivs så bra med det. Ska aldrig ändra på mig, trivs människor inte med mig kan dom bara ta sig och dra liksom.
 
*Har massa planer över sommaren 2013. Praktisera på ridläger med Julia, åka till Falsterbo Horse Show med Julia, spendera massa tid i stallet, bli otroligt brun och springa runt på stranden med min drömkropp. Åh vad jag längtar till sommaren, slippa skolan och allt. Taggad som bara den dit!
 
Xoxo Celina






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback