Now

 
 
Chillar och tar lite egopics för nuet.  Lyssnar på Anton Ewald, som jag typ har gjort hela dagen. Haha fråga bara Filip och Melinda vad jag har lyssnat på så ska ni få se. Ja skolan då, finns inte så mycket attt säga det var bara chill som vanligt med mina finisar. Planerat lite över helgen då jag ska göra lite grejer osv. Blir antagligen fotad på lördag när jag rider, kanske några nya fina pics då, asnajs ju. Känner att jag behöver nya bilder på mig och Campanja, massa nya vill jag ha. Hoppas bara Matilda kan fota, hihi. Sover hos Linnea med henne och Matilda på lördag så det blir askuligt att få vara med mina bebisar. Länge sen!
 
Xoxo Celina





sv; aw tack så sjukt mycket!
allt bra? :D<3
KRAM

2013-02-12 » 17:28:05

Hejsaaan! Fin blogg, är allt bra med dig? :D

2013-02-12 » 17:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback