Onsdag och torsdagsplaner

Planerna för idag blir ju som sagt att åka till stallet. Moa ska rida dressyr på volten och jag ska ha lektion för henne, hon rider nog först tror jag. Sen ska jag rida en häst som heter grabben. Haha en storhäst som jag aldrig ridit förut, får se hur det kommer gå. Sen vet jag inte om vi ska ha några fler hästar? Jaja, ikväll blir det att göra samma saker som i går kväll. Fast jag måste packa ihop mina saker lite och så. Åker härifrån klockan 10.00 i morgon, är hemma runt halv tolv. Vet inte vad jag ska göra då? Ska höra med lilla Saga om vad som händer för henne. Är ju sportlov liksom, då ska man ju passa på att vara med sina kompisar och ta lugnt kan man göra sen.
 
 
 
Xoxo Celina
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback