Plugga Plugga Plugga

Halloj babes!
 
Dunkar just nu lite JB och taggar som f*n till konstern som är om någon månad. Så himla kul, någonting man kommer att minnas resten av livet sen. Inte gillar Justin Bieber så mycket men har börjat älska han nu på den senaste tiden. Lyssnar på han varje dag och smälter för hans röst o hans utseende. Seriöst en av dom snyggaste killarna jag har sett. Smälter when i see him!
 
Jaja, idag var jag sjukt duktig i skolan och arbetade asbra på alla lektioner. Stolt! En bra känsla också, något som jag kommer fortsätta med såklart. Men vissa dagar orkar man bara inte och glömmer liksom. Men har lovat mig själv att jag ska bli bättre osv osv. Men efter skolan så gick jag hem till Alex och vi bara låg o snackade o myste. Saknat han så enormt mycket när han har varit borta i stöten. Van vid att träffa han  varje dag liksom sen åkte han bort en vecka. Ush!
 
Men jag åkte därifrån för två timmar sen ungefär. Har nyss käkat middag och ska alldeles strax börja plugga. Ska plugga massa och vara duktig, tagga prov, wey! Eller nej, förresten inte. Sad face.. Haha jaja jag måste börja plugga nu sen ska jag hinna duscha också.
 
 
 
Xoxo Celina
 
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback