Ren o fin

Halloj!
 
Nyss hoppat ut ur duschen, åh vad skönt det var att duscha. Idag har jag bara legat och degat hemma hos Saga precis hela dagen. Chillpill på högsta nivå. Vi kollade på två scary movie filmer och bara tog det lugnt. Vi var så sjukt trötta då vi skrattade så mycket igår och ingen av oss har sovit bra.
 
När jag kom hem så kollade jag på Narnia Prins Caspian som var på tv. Länge sen jag såg dom filmerna, ska ta och kolla på första narnia filmen snart igen det var några år sen.
 
I morgon är det måndag igen då. Ny vecka och nya tag! Ska verkligen skärpa mig med skolan nu, varit lite slapp och inte tagit det på allvar. Alla tjatar att jag bara går i sjuan och skolan e inte viktig ennu. Joho den e visst viktig! Om jag pluggar på massa nu redan från början och tar skolan på allvar kommer allt vara så mycket enklare när jag blir äldre. Satsar högt ska ni veta!
 
 
Saknade bebis ponny Ronja
 
//Celina






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback