Snabb måndag

 
 
Tjena gullisar!
 
Shit vad denhär måndagen har gått fort asså, flygit fram. Började med att vi åkte till stallet runt 1 kanske. När vi kom dit chillade först i en halvtimme i solen, så sjukt underbart väder. Mockade sen och tog in pinglan när jag mockat klart. Fixade henne och red sen iväg. Red ut i en timme ungefär med massa fotande. Travade tre sträckor, galopperade två sträckor och gick massa i hög snö, shit vad hon fick jobba. När vi var klara klädde jag av henne och fixade allt annat som mat,vatten, städa undan alla grejor osv. Blev hämtade sen och tog en dusch så fort jag kom hem. Jag bjuder på massa bilder från dagen nu då.
 
 
 
Foto: Moa Trybom
 
Xoxo Celina






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback