Stallet osv

 
Tjaba tjaba!
 
Idag så var jag ju i farsta en snabbis med Ellen, köpte en body splash Victoria Secret bara lite fort. Åh älskar dom, dom luktar så gott allihopa det var svårt att välja men jag köpte love spell. Efter det åkte jag hem och bytte om, käkade middag sen drog jag till stallet med mormor. Klädde på Campanja hennes grejer direkt, sen gick jag ner och red. Det gick asdåligt i början för hon vägrade att lyssna men dom sista 20 minuter gick det super och hon höll formen superfint och verkligen trampade under sig, min fina lilla tjej. Tog bara en galopp för hon var så pigg och jag orkade inte bråka med henne liksom. Jaa och nu e jag hemma, nyduschad och fräsh. Har inte hunnit plugga något i morgon blir det massa matte plugg och spanska. Blir inget stall resten av veckan, bara på lördag. Kanske ska rida lektion på Blackie då också, jag får se hur det blir. Men nu ska jag sova, godnatt!
Foto: Matilda Eriksson
 
Xoxo Celina
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback