Sunday

 
Söndag då. New day, ush hatar söndagar. Då vet man liksom att det e en ny vecka påväg, ennu längre kvar till nästa helg. Jaja, snart är det ju sportlov. Sen har jag studiedag på torsdag, chill chill. I morgon ska jag plugga ennu mer och åka till stallet tror jag, måste rida lite på Campanja. Snart orkar hon väl inte när jag rider annars. Saknar ridningen mycket, har inte ridit på hur länge som helst. Men jag har stora stora planer inom ridningen, en hemlighet som bara några få vet. Hihi, gud vad det kommer bli kul. Kommer inte avslöja något förrän om några månader men det kommer bli sjukt grymt. På tala om det, kommer åka till gullis kusinen Moa på sportlovet några dagar, kanske 3-4 dagar. Ska hälsa på min lilla Caneebo och finis Danny Kaye, saknar pluttisarna.
 
 
Visst e han otroligt fin Caneebo?
 
Xoxo Celina






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback