Well, hello tuesday

 
Halloj bloggen!
 
Idag var det ju väldigt skönt i skolan, började med att vi hade ämnesstuga, jag valde att läsa min bok från svenskan och jag känner mig så jvla grym för jag läst 40 sidor på den lektionen, stolt och duktig ja. Vi hade sen spanska och slöjd, ush hatar båda dom ämnerna. Prov vecka tio i spanska, då ska jag ha D eller C, bara fått E i spanska tidigare så jag tänkte ändra på det lite. Dom två sista lektionerna hade vi Matte o No, chill där med. Ellen följde med mig hem efter skolan och vi har inte gjort så supermycket. Varit ute och fotat lite, så sjukt fina bilder älska! Och jag var inte ful på bild för en gångs skull, körde mycket smile. Jag ska nu fixa om min header lite satt jag får in några nya och fräsha bilder där. Ska chilla vidare med Ellen nu, puss så länge!
 
Xoxo Celina






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback