Alla videos så länge

Har ju gjort några videos nu, nått över 1500 visningar på min videofy. Hoppas på 2000 visningar snart. Då menar jag över alla videos. Men jag har väldigt svårt med att komma på vad jag ska snacka om, vill att ni ska kommentera vad jag ska göra nästa video om, sen videon efter det osv.
 
Här har ni alla mina videos som jag har gjort i repris.
 
 
 
Instagram snack. En video där många påpekade mina fina miner i videon. Mina kompisars favoritvideo tror jag. Fick många kommentarer om denna video och den har nått 208 visningar. Glad !
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vad tycker ni om mina videos? Vilken e eran favorit?
 
//Celina





Haha Insta snack & facebook snack :D

2013-01-17 » 07:53:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback