Bloggar jag följer

Nellieberntsson.se- En blogg som jag kikar in på varje dag. Nästan en gång i timmen faktist, haha älskar läsa nellies blogg då hon har så bra åsikter och hon e min största förbild. En blogg jag har följt enda sen 1 år tillbaka. Och som jag kommer fortsätta med några år framåt också.
 
Viktorfrisk.nu- En blogg som jag kollar precis varje dag, så sjukt bra! Människan e grym och har världens snyggaste stil. Har bara följt den bloggen i ca 2 veckor kanske mindre. Men älskar människan som driver bloggen. Har så bra åsikter och bloggar awsome!
 
Sagadjupsjo.blogg.se- Min bästis som driver bloggen. Behöver ni veta mer?
 
Teamryttarna.blogg.se- Kollar bloggen varje dag lite grann då jag tycker dom bloggar bra och dom lägger upp mycket bilder vilket jag tycker om. Plus att jag har känt dom innan dom startade bloggen.
 
Paam.blogg.se- Min kompis storasyster Amanda som driver bloggen. Hon e seriöst en av dom gulligaste människorna man kan hitta här på planeten. Hon bloggar bra och tycker det e kul att läsa hennes blogg. Hennes stil e grym och jag kika in på bloggen flera gånger om dagen.
 
Det är dom enda bloggarna jag följer. Sen finns det många andra som jag kikar in på men inte följer på det sättet. Finns det några bloggar ni följer? Kommentera gärna, kikar också in på era bloggar om ni vill. Tipsa mig lite om bra bloggar då jag älskar att läsa bloggar. Kram!
 
//Celina
 
 
Bjuder på en liten halvgullig bild från ridlägret i somras.
 
 
 
 





fin blogg :)

2013-01-05 » 17:32:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback