Coming Soon

 
Tja tja bloggen!
 
Kom hem från stallet för någon timma sen. Gick jättebra att rida på lilla Campanja. Eller i alla fall i galoppen. Annars gick det ganska sådär. Men ska till stallet i morgon igen, glöm dina bekymmer i morgon kommer det nya liksom.  Mitt citat. Men har i alla fall duschat och käkat middag. Var sjukt skönt att duscha!
 
Firade mormor idag också, älskade mormor! Åt tårta osv, träffade min barndomsvän Amanda lite fort och snackade. Saknar henne så sjukt mycket. Den människan som jag verkligen älskar mest, den som har funnits där för mig ända sen 2 års åldern. Glidit ifrån varandra så mycket, älskar dig endå gumman !
 
 
Träffa min baby i morgon också, livsglädje!
 
//Celina
 





Ååh gumman, har verkligen saknat dig sjukt mycket min barndomskompis. Älskar dig gumman <3

2013-01-07 » 22:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback