Förlåt!

 
Förlåt för sämta uppdateringen idag men jag har inte haft tid att blogga från någon data. Min telefon e mongolid så jag kan inte blogga från telefonen heller. Jaja, men idag så vaknade jag runt 13.00. Gick upp o käkade frulle sen bara chillade jag hela dagen i mjukiskläder ända fram till 16.00 ungefär.
 
Då hoppade jag in i duschen och tvättade av mig osv. Klädde sen på mig kläder och vikte ihop alla kläder som låg i min soffa och fixade lite smått. Packade allt som skulle med till Emmisan. Fönade håret och åkte sen mot Emma. Vi hade planer att gå på bio så vi åkte mot sickla runt 17.30. När vi väl var där så köpte vi massa godis och skit, såg sen filmen. Kollade på Sune i grekland, haha gulligt jag vet. Men den var faktist skitrolig, säger jag med torr humor ... Men när den var klar så åkte vi hem till Emmisan igen.
 
Har typ inte gjort någonting, bara chillat. Har skypat med lite människor också. Ska på bio med Julia på lördag, blir nog att se the hobbit eller vad den hette nu igen. Sen i morgon ska jag med Emmisan till stallet och fota när hon rider på Tintin och lite finbilder osv. Sen på kvällen vet jag inte hur det kommer att bli.
 
 
 
//Celina
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback