Fort fort!

 
Tja tja!
 
Sitter nu och ska snart byta om för att åka till stallet och fixa Campanjas alla grejor. Men i alla fall, idag så åkte jag till skolan runt 08.40 typ. Varit med Angelika hela skoldagen, älskar henne så mycket min fina tjej. Sista lektionen så blev jag lite mobbad och bara garvade hela tiden.
 
Var sen på gården med massa. Gjorde inget speciellt, träffade min lilla Elin och Jonna. Saknat dom tjejerna lite, sen så snackade jag mycket med Saga om lite saker. Hoho vilka jvla planer vi har asså. Kommer bli så sjukt kul om vi lyckas med det vi håller på med. Stooora planer asså!
 
Men i alla fall, skämde ut mig lite i skolan också. Råkade visa lite väl mycket för killarna i åttan, haha gud orkar inte så himla pinsamt. Varit flum och glad genom hela skoldagen och bara haft kul. Så ska dte bli i fortsättningen. Men nu måste jag byta om sen efter stallet så pluggar man resten av kvällen.
 
//Celina





» emma

hur brukar du reagera när ngn säger att hästar e en frukt som nt finns?:3

2013-01-14 » 19:54:52
» emma

hur brukar du reagera när ngn säger att hästar e en frukt som nt finns?:3

2013-01-14 » 19:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback