Fredag kväll

Tjena!
 
Igår så var jag ju med Sebbe, Julia och Alex hela kvällen. Snacka om hur skönt det var, bara ta det chill och få garva lite. Började med att vi badade i typ 2 timmar. Gick sen upp och klädde på oss, tvättade av håret osv för dom var så gulliga och stänkte ner hela mig satt allt smink rann och hela håret blev förstört. Ush, jaja skit samma. Vi kollade sen på tv till typ 01.00 eller någonting sånt. Fett myyys!
 
Vi gick sen och la oss da, men somnade inte förrän ca 02.00 ungefär. Låg typ på golvet hela natten för att Alex putta ner mig från madrassen. Haha så sjukt jvla trött nu. Men det var najs och i morse när jag vakna så hade Julia blivit sjuk och var asdeppig. Killarna drog tidigt, jag åkte runt två tror jag. Så nu har jag bara chillat domhär timmarna och inte gjort ett enda skit typ.
 
Väntar på att Saga ska komma hit. Vi ska bara ta det lugnt hela kvällen, snacka lite osv. Det behövs verkligen, saknar min fina lilla bebis Saga. Händer saker hela tiden så det e skönt att det alltid finns någon där som man kan snacka med liksom.
 
 
Ängeln utan vingar som håller i mitt liv ♥
 
//Celina
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback