Friday morning

 
 
Godmorgon alla härliga där ute!
Äntligen fredag. Dagen då allt e chill i skolan, dagen man slipper plugga osv osv. Dagens planer blir att gå i skolan då, sen efter skolan åker jag hem till Julia. Åker där ifrån runt halv sju ungefär. Hem o äta, packa, byta om. Blir sen hämtad vid halv nio ungefär. Då åker vi hem till Julia igen.
 
Sen kommer Sebbe o Alex runt nio. Då ska vi bada och ta det lugnt hela kvällen. Sover sen där hos Julia med dom. På lördag ska vi till stallet runt tolv och hoppa Abbe. Länge sen nu, ska försöka komma på vilken övning dom ska hålla på med medans jag packar sen och så.
 
Men jag har gjort massa tidinställda nu över kvällen, sen ska jag fråga om jag kan låna hennes data lite grann satt det inte blir lika dålig uppdatering som förra gången.
 
//Celina






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback