Godmorgon

Tja, godmorgon på er!
 
Sorry att jag inte ar bloggat tidigare men vaknade för någon stund sen. Somnade typ 4 i natt, inte så sent mot vad jag brukar somna. Jaja, men igår så kom Julia till mig runt fem. Genom att skrämma ihjäl mig, haha satt och kollade på skräckfilm. Sen hörde jag att dörren nere på undervåningen smälldes igen. Jag trodde att mina föräldrar kom hem, men sen var det tyst en stund tills jag hörde att det gick någon i trappan.
 
Då blev jag seriöst skiträdd. Till sist så bankade det på min dörr in till mitt rum ashögt typ 3 gånger. Då trodde jag att det var inbrott eller något haha jag var så sjukt rädd. Sen kom Julia in och ba: Hej! Asså shit, aldrig varit så rädd i hela mitt liv. Hon ska få sin hämd. Jaja, vi chillade bara och tog det lugnt fram till 20.00 eller något sånt, då kom två kompisar hit och vi bara kollade på film och lite annat småskit. Jaja, när dom drog så tog jag och Julia det lite lugnt resten av kvällen och somnade sen runt fyra.
 
 
Bjuder på en bild på mig o Campanja. Ska äntligen börja rida henne igen i morgon min hest
 
//Celina






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback