Godmorgon

Har ni sovit gott? Haha hoppas det för de har inte jag gjort i alla fall. Julia sov hos mig i natt men hon somnade runt halv fyra på natten kanske. Lite tidigare, själv somnade man någon gång innan fem på morgonen. Ush, det var kanske lite väl sent. Har vänt på dygnet nu helt. Jaja, sov 6 timmar. Astrött nu.

Julia sover fortfarande dendär snarkaren. Haha, nej men jag vet inte vad som händer idag i alla fall. Tror jag kanske ska sova hos Saga men e inte säker. Ska va med Julia ett tag i alla fall. Ska skönt och va med henne, saknat henne enormt när hon var i Småland. Sen har vi fortfarande mycket att snacka om.... Aja, ska hålla på med mobilen en stund och vänta tills Julia vaknar. Puss så länge!

//Celina







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback