Gott och Blandat

Halloj!
 
Torsdagen då.. Började med att jag var sjukt glad. Fick sen reda på att en av mina närmaste vänner egentligen e ett svin. Som har gått bakom ryggen på mig,sagt att hon älskat mig men inte menat det, gått och förstört bakom ryggen på mig. Bara av ren avundsjuka, ush. Hatar dig mest av allt ditt fula äckel, nämner inga namn här osv men jag kommer hata denhär mäniskan i resten av mitt liv.
 
Jaja, löste sen problemet och e sjukt lycklig nu igen. Fick sluta 16.00, haha snacka om sent. Jag och Angelika var så himla snabba på hemkunskapen så då blev det som det blev liksom. E nu hemma och bara relaxar lite, lyssnar på musik osv. Har mycket att göra under kvällen, ska för det första städa mitt rum som jag inte har gjort på hundra år. Ska sen duscha,äta och plugga massor massor av engelska.
 
Ni får inte glömma bomben som släpps 20.00, långt inlägg om beteenden.
 
 
//Celina






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback