Inspiration

Ni kanske undrar vart jag får min inspration(staavfel) ifrån?
 
Jo det är så att det började med att alla började kolla på dendär videon ''Orrar'' gjord av Nina Lundgren på youtube. Alla tjatade om orrar osv då var jag bara tvungen att gå in och kolla på dendär videon.
 
Fastnade direkt, älskar tjejen. Bjuder på sig själv så mycket och kan och slänger ut sina åsikter, jag älskar människor som kan säga vad dom tycker osv. Kollade igenom hennes videor massa gånger, garvade ihjäl mig ett par gånger och tänkte att jag ska börja med videobloggar. Och det e sjukt kul!
 
När folk uppskattar vad man gör blir man asglad. Har fått minst 10 meddelanden, kommenterarer, sms osv om min första video. Tydligen vare kul att kika på den så det har fått mig att velat fortsätta. Kommer hålla på med dethär nu och se vart det leder. Än så länge så har jag fått över 120 visningar på min första video så det e ju lagom bra endå. Driver igen videosarna och bara bjussar på mig själv så mycket som det går.
 
Men sen det som e bra med Nina också e att allt hon säger e så jvla sant. Vartenda ord stämmer in perfekt och man bara dör av garv. Får ganska många ideer av att kolla på hennes videos och har stora planer för detta. Inte bara små videobloggar ut något mer. Men det e hemligstämplat.
 
Behöver så mycket hjälp jag kan få med vad jag ska snacka om i mina videobloggar. Vill att ni kommenterar vad ni vill se, höra om, ideer om jag ska förbättra något osv osv. Uppskattar jättemycket att ni kollar på mina videos men vill ni att jag ska fortsätta får ni hjälpa till på traven lite liksom om ni förstår.
 
 
//Celina






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback