Känslor osv.

 
Mina känslor just nu e upp o ner hela tiden. Nyss mådde jag så sjukt bra men det har ändrats nu under nyår. Var nyss skitkär i en kille som jag typ var besatt av. Inte lika säker nu längre, så jvla svårt. Men detdär med mina vänner är på topp just nu. Kommit sjukt nära Saga tex, så himla lycklig över det.
 
Sen Julia har jag också kommit ennu närmare, vi e ju verkligen som systrar. Sen har jag massa vänner som stöttar mig genom allt och finns där för mig hela tiden. Älskar er! Finns sen en idiot som har svikit mig som fan. Jag nämner inga namn osv men hatar henne så otroligt mycket. Hon har varit falsk mot mig hela tiden och bara ljugit om allt. Hon har förstört mitt liv rent ut sagt. Hatar dig bitch.
 
Jaja ska inte ta ut allt här på bloggen. Men sen finns det andra saker som får mig sjukt lycklig. Till exempel skrattar mycket mer nu. Försöker ta tag i saker och ting nu och inte bli så lätt svartsjukt som jag brukar bli i vanliga fall. Men mitt liv är fullt blandat med känslor. Kommer vakna upp med tårar i morgon eller så kommer jag asgarva för att jag e så lycklig.
 
Glöm dina bekymmer, i morgon kommer det nya ♥
 
 
//Celina
  






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback