Lördag

 
Tjenare folket!
 
Ligger nu i sängen med Saga och lyssnar på lite musik. Igår så började det med att vi kom till Julia runt halv tre kanske. Hon åkte till stallet medans jag och Saga väntade på henne hemma. Hon kom hem runt halv sex typ. Killarna kom runt sex typ, vi hoppade i poolen nästan direkt. Badade i kanske två timmar typ, käkade lite pizza efter det. Eller dom gjorde, jag hade ingen matlust.
 
Sen chillade vi resten av kvällen, jag och Saga blev hämtade runt 22.00. När vi kom hem så gjorde vi ingenting typ. Bara tog det lugnt och kollade på film. Nu så gör vi ju typ ingenting, åker hem snart till Saga och e där någon timme. Kvällens planer e att alla som va igår ska sova hos mig. Hade enormt kul igår så hoppas man kan somna ikväll då. Ska städa och duscha innan dom kommer. Bättre update ska det bli idag!
 
//Celina






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback