Monday morning

 
Godmorgon!
 
Sitter nu framför datan och lyssnar på musik, nyss käkat frukost osv. Haft sovmorgon, så skönt! Börjar 09.10 med idrott. Ush, man ska inte ha idrott på morgonen. Men aja, slutar ganska bra tid idag.  Blir nog stallet efter skolan och plugga. Annars ska jag väl hitta på något annat skit att göra.
 
Men idag känner jag mig fett glad. Var nog för att jag var med Saga igår, hon fick mig att bli sjukt glad min lilla finis. Ser framemot denhär veckan. Känner mig bara sjukt glad och vill verkligen göra mitt bästa i allting denhär veckan. Hoppas inte att allt det försvinner. Ska också försöka blogga mycket bättre, för både eran och min skull. Ska försöka slå besöksrekordet på 315 sidvisningar och 114 unika.
 
Ska försöka fixa en sminkvideo o del 2 av svaren på frågestunden också.
 
 
 
 
//Celina
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback