Next Week

Halloj!
 
Saknat mig? Hihi, neej jag skoja bara. Igår var det sjukt kul med bästa, kollade på film och bara tog det chill hela kvällen. Kollade på sinister och paranormal activity 4. Sjukt äcklig var den första, seriöst höll på att skita på mig ett par gånger. Ett tips om du vill se en läskig film, kolla på den då. Somnade runt 3 kanske, men vaknade sjukt många gånger. Ush, sovit dåligt som bara den inatt. Haha jaja, hade endå enormt kul.
 
Nu sitter jag och dunkar musik, kollar lite på film lonley hemma och bara tar det lugnt. Funderar på att fixa sminkvideo om en stund. Har massa bloggsug nu så ska passa på att göra massa tidinställda som kommer ut i veckan, tex collage, inspoinlägg,deepshit, ny video osv.
I morgon är det måndag igen, saknat min lilla Angelika över helgen. Ska krama om henne massor i morgon. Haha  nej nu lät jag lite ful, haha har tappat bort mig nu.
 
Juste, ny vecka nu ju. Ska försöka att rida lite mer denhär veckan, har inte varit i stallet på hur länge som helst. Sen ska jag köra på som vanligt. Inga speciella planer över veckan.
 
 
Fixat nu ♥
 
//Celina






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback