Nyårsafton

 
Jaa, min nyårsafton var underbar!
 
Började med att jag kom hem till Julia runt 2 tror jag? Eller jag kommer inte ihåg men jaja, snackade om allt och bara skrattade med varandra i flera timmar. Fick mina julklappar, blev ett snyggt skal till telefonen och ett sjukt fint halsband. Kan fota och lägga upp här på bloggen sen om ni vill se?
 
Jaja, fick också reda på att man ska på konsert med Julia den 22 april och kolla på Justin Bieber. OMG! Kommer bli sjukt kul, kommer få stå längst fram vid scenen. Bästa platserna jao, kanske till och med vip biljetter. Kommer ha det bäst. Jaja, vi satt där enda tills typ 19.00 och snackade, myste med Julia underbara kusin Agnes osv. Sen käkade vi middag. Var sjukt jvla gott alltså. Tog sen massa bilder med kameran och chillade vidare.
 
Runt tolvslaget stog vi ute en stund och skålade, kollade på raketer osv. Gick sen till stallet runt 12.30, haha helt sjukt hur vi orkade. Jag, Julia och Melker gjorde det. Melker e Julias kusin, sjukt rolig! Haha, vi halkade nästan omkull typ 30 gånger. Haha gud vad hemskt. Var hemma sen runt 01.30.
 
 
Älskar sista bilden ♥
 
//Celina
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback