Olika människor

 
 
Sjukt. Helt sjukt att det kan finnas så himla falska männniskor här i världen. Sen såna störande, avundsjuka, ídioter osv osv. Har hållt allt dethär inne så länge men nu ska jag skriva precis vad jag tycker och tänker. Skiter i om ni inte tål det, min åsikt, mitt ord.
 
Jag är en sån människa som många har sårat. Genom hela min uppväxt har jag blivit sårad fram och tillbaka,rykten hit och dit. Nu när jag började i lyckebyskolan blev jag glad igen, sjukt lycklig. Men det visade sig att människorna jag brukade vara med var falska och fula idioter. Dom snackar skit om varandra med mig, dom bitchblickar mig över ingenting och behandlar mig som skit. Jag e ingen jvla vante du kan kasta runt. Jag e mänsklig, inte falsk som ni.
 
Så fort jag gör något måste ni göra precis samma sak. Ni måste alltid vara bättre på allting, måste alltid ha  mest uppmärksamhet av allt och alla. Så sjukt störande, dra åt h*lve*e. Ni utnyttjar alla, ni e bästisar men ni snackar bara massa skit. Säger att du älskar en, du finns alltid där. Egentligen e du helt sajko, snälla sök hjälp. Sluta snacka skit om alla. Du kan inte få alla killar, du kan inte bli omtyckt av alla människor på jorden, kan du inse det?
 
Försök släppa det och sluta såra alla människor. När man beter sig som en sån människa kan man inte skylla på att man mår dåligt. Det finns ingen ursäkt till att hålla på så. Jag trodde att jag kunde lita på dom, nopp det kan jag inte. Åh vill bara släppa ut precis allting, men ska inte sjunka så lågt satt jag skriver om någon speciell på internet. Nu menar jag flera stycken, hur många som helst. Kommer särkert få kommentarer, haha tror ni jag bryr mig?
 
Ni kan inte krossa mig något mer, jag har redan vunnit. Ni har fått mig att gråta, gråta floder. Ni har fått mig att gå och må så sjukt dåligt. Slut med det nu, det räcker. Sluta vara någon du inte är, det gör dig bara till en dåligare människa. Var alltid dig själv, accepterar inte människor dig så får du skita i dom. Såna e bara dumma i huvudet. Var alltid äkta, lyssna inte på vad alla andra människor säger om dig. Lyssna på dig själv, var stolt över den du e.
 
Människor som kan vara sig själva e sjukt modiga.
 
 
Var modig, sluta lek mer människa. The game is over.
 
//Celina
 
 
 





Fett stark du e, krigare är du! <3

2013-01-17 » 18:21:09

Jag är din syster och jag låter ingen trycka ner dig. Du kan ringa mig, om vad du vill, om vem som helst och när du vill. Du är ALDRIG till besvär och jag finns alltid att prata med. Jag älskar dig och låter ingen skada dig. Jag är din syster och min uppgift är att skydda dig. Jag älskar dig <3

2013-01-19 » 13:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback