Sämsta

 
Förlåt för absolut sämsta uppdateringen idag!
 
Har inte haft tid på typ hela dagen, var sjukt trött genom hela skoldagen och var knappt med på någon lektion, så sjukt trött. Jaja, första dagen gör inte så mycket. I morgon kör vi duktig tjej och jobbar stenhårt på alla lektioner som jag ska göra i vanliga fall. Blev ett litet undantag idag, sov 4 timmar.
 
Jaja, var sjukt kul att träffa alla saknade idag. Hanna, Matilda, Angelika, Melinda, Antonia, Maggie, Ellen, Nelly osv osv. Varit deppig hela dagen, vet inte varför. Så trött, märkte knappt något. Kändes som om ögonen hängde, ush never again. Efter skolan åkte jag hem till Julia och där så käkade vi och bytte om till ridkläder. Var sen duktiga tjejer och gick till stallet. Där fixade vi först grejerna till Abbe tsm.
 
Fixade hästarna och gick ner till ridhuset en timme typ. Gick sjukt bra att galoppera idag igen. Men hon var supertrött Campanja. Hon ska nog få vila på fredag eller bara rida ut i skritt så hon får bara ta det lugnt och klättre lite. Bytte häst med Julia en stund också, sjukt kul. Älskar att rida Abbe, han e så roligt och underbart fin. Men sen gick vi upp, drog hem till Julia igen och käkade middag. Blev hämtad runt 21.00 .
 
 
Min fina lilla gamla robert. Min lilla vovve som gick bort för två år sen. Den absolut bästa och underbaraste hunden man kan hitta. Älskar dig, R.I.P Robert ♥
 
//Celina






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback