Självförtroende på topp

Jag är en människa som har väldigt bra självförtroende.
 
Jag är verkligen super nöjd över mig själv. Mitt beteende,utseende,min kropp,min stil precis allting. Jag tycker inte att det e ego att tycka så. Man måste ju kunna tycka att man själv ser bra ut. Tex ibland kan jag stå framför spegeln hur länge som helst och bara kolla på mig själv. Ler in i spegeln och e sjukt lycklig över att jag fick turen att se ut som jag gör. Jag tycker ju själv att jag ser bra ut? Men jag e inte ego för det?
 
Eller?
 
Nej det e jag inte. Jag e f*n stolt över mig själv. Jag har jobbat för att få min kropp jag har, all ridning har gett resulat. Om jag inte skulle röra mig som jag gör och tränar osv skulle jag särkert vara värsta fettot nu. E så himla sugen på allt hela tiden och småäter ibland. Men det fastnar inte.
Jag har lite av en manskropp typ, hahah nej gud vad fult det lät. Men det e sant, jag har sjukt stora händer, sjukt stora fötter och värsta muskel armarna.
 
egoooo....
 
 
Haha nej men det jag försöker nå ut med inlägget e att man e absolut inte ego för att man tycker att man ser bra ut. Fritt land, man får älska sig själv. Man får tycka om sig själv, bättre det än att hata sig själv.
 
 
Gud tack för den gåvan du gav till mig.
 
//Celina






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback