The day after tomorrow

Hola amigos!
 
Kom hem för ca en timme sen. Sitter nu och kollar på tv med datan i knäet. Idag i skolan så gick det awsome, direkt efter skolan tog jag och Angelika bussen till Tyresö Centrum, var där kanske en timme. Hon köpte ett par hunters och lite smink från H&M. Vi åkte sen hem. Nu har jag bara käkat och tagit det lite lugnt. Senare i kväll ska jag plugga spanska och matte, sen chilla lite grann.
 
I morgon är det onsdag, går i skolan som vanligt osv. Sen efter skolan ska jag hem till Saga med pojkvän, Saga och Jonte. Blir nog bara chill och mys framför film osv. På kvällen så blir det då som vanligt massa plugg i spanska och engelska. Torsdag blir det inget speciellt, fredag blir det stallet sen vara med kompisarna på kvällen. Hoppas på att kunna sova hos Saga.
 
Nej men nu ska jag kolla på film lite mys!
 
 
Soulmate
 
//Celina






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback