Torsdag

Gokväll folket!
 
Sitter nu och dunkar musik och bara har det fett chill.
 
Nyss sett klart filmen jag har kollat på. En sjukt bra film, gammal men endå. Älska mig heter den, grät mycket osv. Men den var sjukt bra så om du gillar svenska filmer så tipsar jag den. Mest för tjejer då men jaja. Idag i skolan var allt bra och perfa. Skönt att köra slappig oufit. Inga speciella kläder, sminklöst ansikte och bara allmänt ful. Något nytt för mig? Haha, neej absolut inte.
 
Fick sluta en timme tidigare så jag drog hem direkt och käkade och kollade sen på filmen.
 
Aldrig någonsing varit så hungrig förut. Slängde i mig tio mackor och massa annat skit. Haha fortfarande hungrig, åt ingen lunch i skolan. Skitäckligt, skolmat e verkligen inget som man kan hissa direkt.
 
Ska snart knäppa några kort och lägga upp sminkvideon som ni har tjatat på så himla mycket. Hoppas verkligen att ni blir nöjda med den. Ber så mycket om ursäkt att den dröjde, ska bättra mig det kan jag lova. Men sen ska jag plugga resten av kvällen. Känner mig fett duktig tjej som ska göra det asså, skitgrym bre. Neej inte överdriva.. Men känner att jag ska ta tag i mitt liv nu så jag kan fixa sminkvideon.
 
 
//Celina





fiin

2013-01-25 » 18:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback