Ursäkta mig

Förlåt för absolut sämsta uppdateringen idag men jag har verkligen inte orkat. Jaja, idag har jag varit i stallet med Saga. Började med att vi fixade mat åt Abbe o Campanja. Sen mockade jag åt Abbe, efter det så började vi fixa hästarna osv. När vi var klara med det gick vi ner och red.
 
Abbe var ganska stel och jobbig i början med i slutet var han sjukt fin och gick i form i galoppen och traven så jag skrittade av då. Saga red Campanja, gick faktist jättebra för henne.
 
Nu har jag bara varit hemma och chillat. E sjuk, baajs också. Pallar inte. Men det blir i alla fall ingen skola i morgon då och bara vara hemma. Tat lugnt, ta en toy liksom. Julia e också sjuk så då känner jag mig inte så ensam inombords. Men jag har massa tid till att blogga i morgon då satt det kommer nog komma upp något långt inlägg på kvällen. Ska bara hitta på vad jag ska skriva om.
 
Nu ska jag kolla klart på the hobbit med lite glass och ensammys.
 
 
Puss så länge!
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback