Ändrade planer

Blir att sova hos Saga i morgon istället! Ska vara med Julia K och fota henne någon gång nästa vecka kanske. Så i morgon åker man in till Haninge Centrum med Sagis och kollar lite. Tänkte kolla efter någon topp som jag hittade idag på Vero Moda och ett par assnygga jeans på Gina. Jaja, nu sitter jag och lyssnar på Malmcolm B, så kung asså älskar han. Har testat jeansen, så sjukt snygga, älskar dom! Tröjan var lite stor så jag får ha den som en tunika så länge jag växer i den. Har varit en lång dag och är sjukt trött.
 
Men är sjukt sugen på att blogga! Vad vill ni läsa om? Säg bara till vad ni vill läsa om så fixar jag det direkt. Medans ni funderar på detta så kan ni lyssna på denhär sjukt grymma tjejen!
 
 
 
 
//Celina






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback