Me!

Heej, här har ni en tonåring på 13 som älskar livet. Jag är en tjej som bara lever livet, kör på YOLO. Nej men jag går i skolan som alla andra , umgås med mina vänner och pluggar är vad jag gör på fritiden. Rider också, det är en del av mitt liv ridningen. Har en egen häst som heter Campanja, ni kommer nog inte få se så mycket av henne i denhär bloggen. Dethär är min vardagsblogg, har också en hästblogg som jag delar med min bästie Julia Rooth. HÄR hittar ni den om ni vill läsa om mitt hästliv och om Campanja. Japp, har inte så mycket att berätta. Men undrar du något äre bara att kommentera eller bara att fråga på min mail--> [email protected] !
 
 
 
This is me, Celina Sundström!
 
Kramis på er så länge ♥
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback