Planer o förbättringar över 2013

  •  
    Uppdatera mycket bättre, just nu kan det bli dagar då jag inte orkar blogga osv. Men över 2013 ska det inte bli några såna dagar. Utan blogga, blogga och blogga så bra det går, om ni stannar asså.
  • Videoblogga ofta. Det är många som ber om videobloggar, det ska ni få!
  • Göra allt för att ni ska gilla bloggen. Eran önskan är min lag, inte sant?

 

Planer med bloggen över 2013...

  • Att i slutet av året komma med på blogglistan av toppbloggar på blogg.se, skulle vara sjukt kul men då behöver jag också eran hjälp. Kommentera hela tiden vad jag ska förbättra osv. Säg till så fort ni vill att jag ska blogga om något speciellt så fixar jag det med en gång.
  • Få besöksrekord över 1000 besökare, sjuk dröm men skulle vara awsome och kul!
 
Drömma kan man ju allid göra, eller?
 
//Celina






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback