Stora händelser under 2012

 
I maj. Då jag och Julia blev såhär tajta, vi hade haft en lång paus men sen började vi träffas och nu har det slutat med att vi inte ens kan vara en vecka utan varandra utan att livet går snett. Denhär människan har förändrat mitt liv. Så glad att jag hittade dig bästavän♥
 
Träffade min absolut största förbild och idol, Nellie Berntsson. Den dagen kommer jag alltid minnas, minns precis hur skakig och nervös jag var. Men den kommer jag aldrig glömma bort.
 
Träffat massa idioter och haft några misslyckande förrhållanden som jag inte är nöjd med alls. Gillat många fram och tillbaka, blivit behandlad som skit osv. Nu tror jag att jag har hittat rätt ♥
 
Haft prinssesan i två år och haft så himla många framgångar. Så nöjd med detta år med Campanja, många och underbara minnen. Tex när vi galopperade utomhus dendär gången när allt bara gick rätt. Och alla domdär ridpassen där allt klickade. Allt minns jag, snart två år tillsammans ♥
 
Varit på Stockholm horse show två dagar och träffat många kända personer som mitt hjärta har stannat för ett par antal gånger. Hade sjukt kul dendär helgen, och det bästa av allt var att jag fick spendera den mitt min andra halva Julia. Kommer alltid minnas detta.
Tävlat massor och fått bra resultat. Kommer alltid minnas dom tre tävlingarna jag har vunnit detta år. Två med Lydia och en med Blackie. Supernöjd!
Fått världens bästa självförtroende. Växt massor, fått höfter, första mensen, fått LÅNGT hår och massa massa mer saker. Men nu är jag asnöjd med mig själv och verkligen älskar livet. Har också blivit tonåring dethär året. Bara 3 månader sen blir man 14, önskar tiden kunde stanna.
Varit på världens roligaste ridläger och haft så sjukt kul. Lärt känna massa nya människor och busat o annat massa kul. Lärt känna denhär underbara hästen som jag saknar enormt ♥
 
//Celina
 
 
 
 
 
 





Omg, mens är det värsta som finns, haha tro mig. Efter 3 år du kommer typ få damp haha! ;) I know.. :p

2013-01-02 » 19:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback