Lördagen

Tjena mina udnerbara!
Sorry för den dåliga bloggningen igår men hade ingen tillgång till data så det gick inte att blogga ordentligt. Men i alla fall så kom jag till Saga runt halv ett igår. Vid halv tre gick vi o mötte Emil, Melle o Sebbe. Var med dom några timmar sen gick vi hem till Saga igen för att fira hennes lillasyster med hennes släkt osv. Träffade Elin lite vilket var längesen, käkade asgod mat och massa annat skit. Sen vid nio kom dom till Saga och vi chillpillade med dom ett tag. När dom drog så gick vi och la oss på dirren typ. Sen har jag inte gjort ett skit på hela dagen typ. Ska till stallet senare och fixa alla Campanjas grejer sen ska jag ta det lugnt hela kvällen.
Xoxo Celina
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback