Stable

Idag var det ett sjukt roligt ridpass på pollen! I början var hon skitfin, gick som en riktig gud åh så fin hon var i skritten och traven. Men sen när jag kom till galoppen, haha asså shit vad hon höll på. Hon vägrade att gå, hon bockade och stegrade på stället hela tin. Så fort jag skulle galoppera skulle ha av mig och sparkade bakut typ 30 gånger om jag ska vara seriös. Asså shit vad jobbig hon var, men till slut gick det. Men det visade sig att hon behöver kiropraktorn så hon var ju endå duktig liksom, hade bara lite ont ju.
 
Nu har jag nyss hoppat ur duschen, länge sen jag kände mig såhär fräsh. Skrubbade hela mig med tvål o body scrub, smörjde in hela jvla mig och nu luktar jag skitgott, haha gayvarning. Nä men ska fixa lite tidinställda och käka lite kvällsmys sen hoppa i säng och se en film. pöss!
Xoxo Celina
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback