Inte okej

 
 
Förlåt för dålig update dom senaste dagarna men varit i stan hela dagarna och har verkligen inte hunnit skriva men nu börjar jag på riktigt. Har varit en sjukt skön chill dag hemma idag med musik, lite träning och mat. Julia sov hos mig och igår träffade vi några, blev inte särskilt lyckat med den grejen men skit samma. I morgon är det söndag, börjar skolan på måndag. Sjukt äckligt fort sommaren har gått. Börjar åttan nu, gud vad hemskt nu får tiden ta o stanna fan. I morgon har jag inget planerat än så länge, kanske åka till Zivan o rida ingen aning får se hur det kommer bli. Vill bara att skolan ska börja, har så stora planer fy vad jag längtar ;)
HAHAHAHAHAHA, nej nej skäms inte alls, shit vad gammal bild.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback