Dagen innan torsdagen

Hola amigos!
 
Ligger nu framför datan med Ellen och chillar lite till Justin Bieber såklart, standard liksom. Idag i skolan arbetade jag grymt igen, duktig tjej. Efter att jag hade slutat så stannade jag kvar i skolan typ en halvtimme med Saga och några 00:or från Haga. Drog runt 15.00 med Ellen hem till mig.
 
Vi har bara käkat och chillat än så länge. Har laddat över bilderna från idag och igår i skolan till datan också. Dom kommer upp sen lite senare. Tagga torsdag i morgon, den långa men endå roliga dagen. Mamma kom hem med ett par nya mjukisar och en adidas tröja idag så det blir chilloutfit i morgon, älska mjukisbyxor. Hon har också köpt en väska, så sjukt jvla snygg. Kostar i vanliga fall 3000 spänn men fick den mycket mycket billigare. Billigt e gott vet ni? Haha jaja, snart e det fredag.
 
Inga planer över helgen typ, kanske sova hos Julia på lördag. Eller aa i alla fall med henne. Ska höra med Emmisan eller Saga om dom vill hitta på något på fredag.
 
 
 
Dagens outfit
Topp: Gina Tricot
Jeans: Gina Tricot
Skor: Converse
 
//Celina






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback