In the stable

Jag plockade fram allt och det gick asbra för dom att hoppa. Sen red jag ett pass på Campanja. Det gick så sjukt jvla bra asså. Red först lite dressyr och travade lite över bommar, krävde inte alls en fast form av henne bara att hon skulle liksom ha sin uppvärmningsform och gå lugnt och avslappnat. Vi tog lite galopp åt båda varven, hon var först aspigg och gick på skitfort men sen blev hon lugn och andades liksom, gick samlat och i form till slut. Julia gjorde ett litet kryss på 40 centimeter som jag travade över först, hon lyfte lite på fötterna. Sen tog jag det i galopp ett par gånger åt båda varven. Hon var sjukt lugn och hoppade superbra. Höjde sen till 60cm, tog det i trav en gång sen galopp. Åh det gick så himla bra, stolt över min fina älskling!!
 
Xoxo Celina
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback