Love life

 
Halloj!
 
Idag har det varit så himla underbart kul med Saga o Julia. Seriöst skrattat hela dagen asså, never att jag har skrattat så mycket förut. Började med att vi gick till new yorker. Köpte en jättegullig topp för 169 kr, billigt o bra. Lämnade tillbaka min tröja som jag köpte för en månad sen som helt har gått sönder. Massa hål och grejer, inte bra. Var också och kollade på kicks där Julia köpte en parfym. 
 
Käkade lite på donken med tjejorna och kollade lite på skor. Fanns inte ett enda pas som man tyckte var snygga så jag o Saga blev hämtade. Nu e vi hemma hos henne o dunkar lite Justin Bieber. Seriöst vad jag längtar tills man ska få se han. Once in the life time liksom! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Snodde Sagas kamera o fota lite, nya toppen på bild också! 
 
//Celina






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback