Måndagsbarn

 
Stämde in för en tid jag hade förut. Men aja, godmorgon i alla fall! Ligger nu i sängen och lyssnar på musik, blev ingen skola idag för mig. Stannar hemma, ska ju bara åka skridskor så vad gör det? Är jag den enda som älskar måndagar eller, ahha jag älskar måndagar för då är det en ny vecka och en vecka närmare sommaren. Tänker posetivt vet ni. Sen är det snart påsklov, chillpill. På fredag ska jag iväg på bio med da girls, Linnea o Matilda då alltså, sover särkert över med dom då också. Sen tror jag att jag åker till Moa på sönag. Gör jag det så stannar jag tills Onsdag, 4 dagar blir perfa. Sen resten av veckan vet jag inte, man får se då.
 
Xoxo Celina





» Hanna

fin blogg :)

2013-02-18 » 09:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback