Människan i mitt liv♥

 
Ser ni bilden? Ser ni den otroliga människan till vänster? Det e min syster.
 
Julia Rooth.  Människan som e mitt allt. Jag och Julia har varit bästa vänner snart i ett år. I maj har vi varit systrar i officiellt ett år. Varje gång jag ser denhär människan får jag nästan tårar. Jag menar kolla på henne! Så fcking vacker och underbar. Hon är den människan som alltid vill mitt bästa, finns där vid min sida, väljer mig först av alla människor, berättar allt för mig, en som jag alltid kan lita på, den som vet mest om mig av alla på hela planeten. Ni anar inte hur det är att ha en vän som betyder så mycket. Så fort det är något så vänder jag mig till Julia, hon förstår mig alltid.
 
E hon ledsen, då blir jag ledsen. E hon glad, då blir jag också glad. Våran vänskap är otrolig och helt ärlig. Så fort det är något så pratar  vi med varandra och löser det. Men vi hör verkligen ihop hon och jag. Vi tänker på samma saker, säger samma saker, vill samma saker och e lika i sättet osv. Så fort det händer något i mitt liv vänder jag mig mot Julia. Vet att jag kan säga allt till henne och göra allt med henne. Skäms ALDRIG över någonting med henne.
 
Vi kan liksom stå helt näck framför varandra utan att skämmas liksom. Hon e verkligen som min storasyster. Jag vet att hon aldrig skulle göra mig ledsen eller vara dum mot mig med flit eller ljuga mot mig. Hon talar alltid sanning och håller det hon lovar. Vi kan knappt vara utan varandra. När vi inte har träffats på en vecka typ så har vi massa att snacka om och vi garvar verkligen åt allting. Precis varje sekund garvar vi och vi kan inte avsluta det. Det går inte.
 
Men när vi inte har träffats på aa en vecka och jag ser henne. Mitt leende skiner upp som en sol, jag blir så himla glad av att se min älskling. Min andra halva, in soulmate. Vi e nästan som samma person. Sen gör vi allt för varandra. Ställer alltid upp för varandra, ljuger aldrig för varandra, är som systrar. Det vi har kallas äkta vänskap. Jag känner så många som säger att dom älskar en och blablabla men egentligen snackar som skit och bara ljuger 24/7. Jag lovar, jag har träffat massa såna människor. Nästan bara såna.
 
Men tänk efter innan du snackar skit om någon eller sviker. Skulle du bli glad om någon annan gjorde så mot dig? Skulle du bli glad om någon skulle ljuga för dig? Skulle du bli glad om massa fula rykten gick om dig? Andvänd hjärnan och tänk efter. Jag lovar, det kommer du bli glad över i framtiden då. Människor som e falska e skit. Skit ska ha skit, så äre bara.
 
 
True friendship♥
 
Xoxo Celina






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback