Monday is chill

 
Halloj!
 
Måndagen har varit så himla himla chill asså. Började med att första lektionen blev inställd så vi började 10.10 alltså. Sen fick vi reda på att svenskan blev inställd så vi slutade klocka 12.25, snacka om happy man blev då. Sen skulle vi inte vara vi fyra så jag och Julia bestämde oss för att vi skulle åka hem till mig. Men jag fick vänta på henne tills klockan tre, när hon slutade.
 
Sprang runt på gården med massa personer tills klockan fyra. Då åkte jag o Julia hem till mig. Vi har typ inte gjort ett skit, nyss käkat middag. Hon åker om ungefär en halvtimme. Ska plugga NO och kolla på lite Gossip girl resten av kvällen. Tagga inför morgondagen. Ny dag, nya bekymmer. Blir att va med A efter skolan, no special plans. Bara ta det lugnt och va med älskade pojkvän.
 
 
//Celina






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback