My home

Tjena tjena!
 
Nyss hoppat i mina mjukiskläder och kommit hem från stallet. När vi kom dit så började vi fixa en varsin häst sen red vi ut. Jag red på en häst som hette Grabben och Moa på dk. Haha han var asstor, fast det kändes liksom som om jag hörde hemma på en storhästsrygg så sköna steg osv. Vi red ut i kanske 40 minuter i alla gångarter. Gick skitfort när vi galopperade hahah började gråta för att jag fick så mycket luft i ögonen. När vi kom tillbaka så gick vi ut till hagen och fotade massor i typ en timme. Efter det fixade vi massor i stallet, jag mockade dks box, vi mockade ute i ligghallen, vi lekte lite händiga osv osv. Vi kom hem för ett litet tag sen, Moa står och lagar mat så vi ska väl äta sen chillpilla. Har planerat lite inför morgondagen men nu bjussar jag på bilder!
 
 
Xoxo Celina
  






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback