Sämsta, förlåt

Oh jag e så ledsen över sämsta uppdateringen idag, förlåt så mycket jag glömde totalt bort bloggen och har haft fullt upp hela dagen, asså sorry. Jaja, idag så gick jag i skolan som vanligt. Efter att jag hade slutat stannade jag kvar till typ halv tre för jag väntade på Julia. Vi åkte hem till mig, käkade och kollade efter någon film att kolla på, sugna på bio. Åkte sen in till stan runt halv sex, käkade på donken fort och såg sen filmen Ego. Den var asbra, rekomenderar att kolla på, klart värd det. Vi kom hem nyss typ, vi chillpillar bara och andas. Har sjukt jvla ont i magen efter allt äckligt godis, ush ush vill bara spy. Måste sluta med allt mitt godis, bara en gång i veckan. Mina tänder börjar bli äckliga och jag vill inte bli en tjockis. Tagga beach 2013!
 
Xoxo Celina






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback