Söndag Söndag

 
 
 
Hola!
Idag har jag varit med Moa och Julia hela dagen. Började med att Moa kom hit runt tolv, då käkade vi lunch och sen chillpillade vi hela dagen. Gick till Ica Maxi o käkade donken. Sen runt 19.00 åkte vi till stallet. Jag fixade Campanja direkt och gick sen ner till ridhuset med Julia. Blev barbacka pass, hon var först lite småbråkig, sen när jag hade galopperat var hon asduktig, gjorde några små bocksprång haha lilla busen. Sen höll hon formen hela tiden typ i traven och vi gjorde några enkla små övningar hit o dit bara enkelt liksom. Hoppade av och körde frihetsdressyr en stund, gick så jvla bra så duktig min fina älskling. Sen när jag skulle trava av var hon bara ett helvete, ush. Jaja, jag gick upp när jag var nöjd sen drog vi hem. Nu är jag här med Moa och vi bara tar det lugnt. Ska väl snart sätta på en film eller något. I morgon blir det stallet igen, myspys!
 
Xoxo Celina
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback